Google - Menedżer tagów.
Szybki i elastyczny marketing cyfrowy.
Na dzisiejszym globalnym rynku liczy się szybkość reakcji. Menedżer tagów Google umożliwia tworzenie i aktualizowanie tagów do witryn i aplikacji mobilnych w dowolnym momencie i tempie dostosowanym do Twojej firmy.
Zaawansowany Developer
Moc i dynamika
Gdy dostrzegasz nową okazję – działaj szybko, wdrażając nowe tagi w ciągu kilku minut. Nie musisz czekać na comiesięczne aktualizacje kodu – dzięki Menedżerowi tagów Google swoje działania marketingowe masz pod pełną kontrolą.
Wiarygodne dane
Technologia Google gromadzi szczegółowe i dokładne dane ze wszystkich Twoich domen, aby Twoje kampanie były skuteczniejsze, a decyzje bardziej przemyślane. Zaawansowane narzędzie do debugowania potwierdza działanie każdego tagu, więc masz niezbędne dane, gdy ich potrzebujesz.
Całkowita niezawodność
Tobie spodoba się prosty interfejs, a Twój dział IT i webmaster docenią niezwykle zaawansowaną technologię Menedżera tagów Google. Możesz zmieniać tagi, kiedy tylko zechcesz – Menedżer tagów jest oparty na bezpiecznej i niezawodnej infrastrukturze Google.
Tagi polecane:
- Google Analytics - Universal Analytics.
- Googla Ads - śledzenie konwersji.
- Google Ads - remarketing.
- Licznik Floodligh.
- Sprzedaż Floodlight.
- Tag łączący konwersję.
- Google Optimize.
- Ankiety Google - zadowolenie z witryny.
Niestandardowe:
- Niestandardowy kod HTML.
- Niestandardowy obraz.
Więcej:
- AB TASTY Generic Tag.
Google Tag Manager minus:Mimo że możliwe jest załadowanie naszego tagu przez menedżera tagów (np. Menedżer tagów Google), nie zalecamy go z powodu problemów z wydajnością podczas wyświetlania zmian.
Powodem tego jest to, że menedżer tagów musi zostać wywołany jako pierwszy, zanim będzie mógł wywołać nasz tag, co może spowodować opóźnienie o kilka milisekund. Użytkownik może wtedy zobaczyć oryginalną wersję strony przed wprowadzeniem zmian (efekt migotania).
Jeśli zdecydujesz się użyć menedżera tagów, umieść skrypt menedżera tagów tak wysoko, jak to możliwe, w kodzie źródłowym strony, a nie u dołu strony. - Adometry.
Google Adometry oferuje platformę atrybucji i optymalizacji marketingu opartą na SaaS, aby poprawić zwrot wydatków reklamowych.
Google Adometry zmienia sposób, w jaki najlepsze marki na świecie poprawiają wyniki marketingowe. Działając jako "system rejestracji", Adometry rozwiązuje złożone wyzwanie polegające na integracji, mierzeniu i optymalizacji działań marketingowych we wszystkich kanałach - zarówno online, jak i offline. Łączenie i interpretacja uprzednio silosowych źródeł danych; platforma Adometry Marketing Intelligence zapewnia atrybucję opartą na danych, modelowanie miksu marketingowego i inteligentne zalecenia optymalizacji w obrębie kanałów i wewnątrz nich. W rezultacie marketerzy mogą zidentyfikować swój prawdziwy wpływ na podróż klienta i wygenerować przydatne informacje, które poprawiają ROI. - AdRoll SmartPixel.
- Analityka treści Nudge.
- Audience Center 360.
- Konwersja AWIN.
- Ścieżka AWIN.
- Bizrate Insights Buyer Survey Solution.
- Bizrate Insights Site Abandonment Survey Solution.
- Śledzenie standardowe ClickTale.
- comScore Unified Digital Measurement.
- Crazy Egg.
- Criteo OneTag.
- Tag DistroScale.
- Dstiller Universal Pixel.
- Eulerian Analytics.
- FoxMetrics.
- Google Analytics - wersja klasyczna
- Google Trusted Stores.
- Hotjar Tracking Code.
- Tag Infinity Call Tracking
- Intent Media - Search Compare Ads
- K50 tracking tag.
- LeadLab.
- Statystyki LinkedIn.
- Lytics JS Tag.
- Marin Software.
- Mediaplex - standardowy tag IMG ROI.
- Mediaplex - tag IFRAME MCT.
- Universal Event Tracking w Bing Ads.
- Mouseflow.
- AdAdvisor.
- DCR Static Lite.
- Oktopost Tracking Code.
- Optimise Conversion Tag.
- Message Mate.
- Pixel Perfect Audience.
- Personali Canvas.
- Placed.
- Pulse Insight Voice of Customer Platform.
- Quantcast Advertise.
- Quantcast Measure.
- Tag JavaScript firmy SaleCycle.
- Tag pikselowy firmy SaleCycle
- Śledzenie JavaScript SearchForce dla strony docelowej.
- Śledzenie JavaScript SearchForce dla strony konwersji.
- Śledzenie przekierowań SearchForce..
- Shareaholic.
- Widźet Survicate.
- Tapad Conversion Pixel.
- Konwersja potencjalnego klienta w Tradedoubler.
- Konwersja sprzedaży Tradedoubler.
- Śledzenie konwersji Turn.
- Zbieranie danych Turn.
- Twitter Universal Website Tag.
- Upsellit Confirmation Tag.
- Upsellit Global Footer Tag.
- Ve Interactive JavaScript.
- Ve Interactive Pixel.
- STag konwersji VisualDNA.
- Xtremepush - Web Push & Onsite Engagement.
- Yieldify.
-
Portfolio grafika - Piotr Chuptyś
Zobacz portfolio, więcej o grafice.
-
Portfolio animacje - Piotr Chuptyś
Zobacz portfolio, więcej o animacjach.
-
Portfolio WordPress - Piotr Chuptyś
Zobacz portfolio, więcej o WordPress.