Strona główna      Publikacje      Google - Menedżer tagów

Google - Menedżer tagów.

Szybki i elastyczny marketing cyfrowy.

Na dzisiejszym globalnym rynku liczy się szybkość reakcji. Menedżer tagów Google umożliwia tworzenie i aktualizowanie tagów do witryn i aplikacji mobilnych w dowolnym momencie i tempie dostosowanym do Twojej firmy.

Zaawansowany Developer

Moc i dynamika

Gdy dostrzegasz nową okazję – działaj szybko, wdrażając nowe tagi w ciągu kilku minut. Nie musisz czekać na comiesięczne aktualizacje kodu – dzięki Menedżerowi tagów Google swoje działania marketingowe masz pod pełną kontrolą.

Wiarygodne dane

Technologia Google gromadzi szczegółowe i dokładne dane ze wszystkich Twoich domen, aby Twoje kampanie były skuteczniejsze, a decyzje bardziej przemyślane. Zaawansowane narzędzie do debugowania potwierdza działanie każdego tagu, więc masz niezbędne dane, gdy ich potrzebujesz.

Całkowita niezawodność

Tobie spodoba się prosty interfejs, a Twój dział IT i webmaster docenią niezwykle zaawansowaną technologię Menedżera tagów Google. Możesz zmieniać tagi, kiedy tylko zechcesz – Menedżer tagów jest oparty na bezpiecznej i niezawodnej infrastrukturze Google.



Tagi polecane:

 

  • Google Analytics - Universal Analytics.
  • Googla Ads - śledzenie konwersji.
  • Google Ads - remarketing.
  • Licznik Floodligh.
  • Sprzedaż Floodlight.
  • Tag łączący konwersję.
  • Google Optimize.
  • Ankiety Google - zadowolenie z witryny.


Niestandardowe:

 

  • Niestandardowy kod HTML.
  • Niestandardowy obraz.


Więcej:

 

  • AB TASTY Generic Tag.
    Google Tag Manager minus:

    Mimo że możliwe jest załadowanie naszego tagu przez menedżera tagów (np. Menedżer tagów Google), nie zalecamy go z powodu problemów z wydajnością podczas wyświetlania zmian.
    Powodem tego jest to, że menedżer tagów musi zostać wywołany jako pierwszy, zanim będzie mógł wywołać nasz tag, co może spowodować opóźnienie o kilka milisekund. Użytkownik może wtedy zobaczyć oryginalną wersję strony przed wprowadzeniem zmian (efekt migotania).
    Jeśli zdecydujesz się użyć menedżera tagów, umieść skrypt menedżera tagów tak wysoko, jak to możliwe, w kodzie źródłowym strony, a nie u dołu strony.

  • Adometry.

    Google Adometry oferuje platformę atrybucji i optymalizacji marketingu opartą na SaaS, aby poprawić zwrot wydatków reklamowych.
    Google Adometry zmienia sposób, w jaki najlepsze marki na świecie poprawiają wyniki marketingowe. Działając jako "system rejestracji", Adometry rozwiązuje złożone wyzwanie polegające na integracji, mierzeniu i optymalizacji działań marketingowych we wszystkich kanałach - zarówno online, jak i offline. Łączenie i interpretacja uprzednio silosowych źródeł danych; platforma Adometry Marketing Intelligence zapewnia atrybucję opartą na danych, modelowanie miksu marketingowego i inteligentne zalecenia optymalizacji w obrębie kanałów i wewnątrz nich. W rezultacie marketerzy mogą zidentyfikować swój prawdziwy wpływ na podróż klienta i wygenerować przydatne informacje, które poprawiają ROI.

  • AdRoll SmartPixel.
  • Analityka treści Nudge.
  • Audience Center 360.
  • Konwersja AWIN.
  • Ścieżka AWIN.
  • Bizrate Insights Buyer Survey Solution.
  • Bizrate Insights Site Abandonment Survey Solution.
  • Śledzenie standardowe ClickTale.
  • comScore Unified Digital Measurement.
  • Crazy Egg.
  • Criteo OneTag.
  • Tag DistroScale.
  • Dstiller Universal Pixel.
  • Eulerian Analytics.
  • FoxMetrics.
  • Google Analytics - wersja klasyczna
  • Google Trusted Stores.
  • Hotjar Tracking Code.
  • Tag Infinity Call Tracking
  • Intent Media - Search Compare Ads
  • K50 tracking tag.
  • LeadLab.
  • Statystyki LinkedIn.
  • Lytics JS Tag.
  • Marin Software.
  • Mediaplex - standardowy tag IMG ROI.
  • Mediaplex - tag IFRAME MCT.
  • Universal Event Tracking w Bing Ads.
  • Mouseflow.
  • AdAdvisor.
  • DCR Static Lite.
  • Oktopost Tracking Code.
  • Optimise Conversion Tag.
  • Message Mate.
  • Pixel Perfect Audience.
  • Personali Canvas.
  • Placed.
  • Pulse Insight Voice of Customer Platform.
  • Quantcast Advertise.
  • Quantcast Measure.
  • Tag JavaScript firmy SaleCycle.
  • Tag pikselowy firmy SaleCycle
  • Śledzenie JavaScript SearchForce dla strony docelowej.
  • Śledzenie JavaScript SearchForce dla strony konwersji.
  • Śledzenie przekierowań SearchForce..
  • Shareaholic.
  • Widźet Survicate.
  • Tapad Conversion Pixel.
  • Konwersja potencjalnego klienta w Tradedoubler.
  • Konwersja sprzedaży Tradedoubler.
  • Śledzenie konwersji Turn.
  • Zbieranie danych Turn.
  • Twitter Universal Website Tag.
  • Upsellit Confirmation Tag.
  • Upsellit Global Footer Tag.
  • Ve Interactive JavaScript.
  • Ve Interactive Pixel.
  • STag konwersji VisualDNA.
  • Xtremepush - Web Push & Onsite Engagement.
  • Yieldify.


   Strona główna      Publikacje      Google - Menedżer tagów